Tens un restaurant?

El teu restaurant pot formar part de la família de Passo de Cuinar

Gestiona les teves comandes d’una manera còmoda i senzilla

 

  1. El teu restaurant
    Apostem per restaurants de qualitat com a tret diferencial
  2. Oblida’t de la logística
    Et pugem la carta i et facilitem una tablet i impressora
  3. Ràpid
    No acumulareu comandes, comptem amb els repartidors més ràpids
  4. Econòmic
    Totes les nostres comissions estan per sota del 30%

    Les nostres condicions

    La nostra comissió

    • Sense cost d’entrada
    • Sense cost de manteniment
    • Només hi guanyem si tu hi guanyes

    Tauleta gratuïta

    • Entrar a Passo de Cuinar és totalment gratuït. Et regalem la tauleta des d’on rebràs les comandes
    • Nosaltres ens encarreguem de pujar la teva carta a la App
    • T’ensenyem com funciona el sistema de comandes i com canviar la teva carta quan vulguis

    Preguntes més freqüents (FAQs)

    • Què passa si una comanda arriba en mal estat?
      Un cop el repartidor recull la comanda, passa a ser totalment responsabilitat nostra. Només 1 de cada 20.000 comandes pateix algun desperfecte. En el cas que això passi, nosaltres ens fem càrrec de totes les responsabilitats. Us demanarem que torneu a cuinar la comanda, i us pagarem el cost de les dues.
    • Què passa si ens oblidem algun producte i la comanda ja ha estat entregada?
      Dins del sistema de comandes hi ha una opció per recuperar comandes ja entregades. Quan un restaurant necessita que un repartidor hi vagi a recollir algun producte d’alguna comanda ja entregada tan sols cal que apreti el botó de “recuperar comanda” i un repartidor hi anirà amb la màxima urgència. El cost de recuperar comandes és de 0€. Sempre que ho necessiteu, vindrem.
    • Què faig si tinc el restaurant ple i no puc rebre més comandes?
      Sempre podeu escollir quan voleu deixar de rebre comandes. Teniu dues opcions: en cas que no vulgueu rebre comandes temporalment a causa de l’alt volum de feina, podeu prémer el “botó del pànic” i es mostrarà el següent missatge a la App al vostre restaurant: “Temporalment no podem rebre més comandes a causa de l’alt volum de feina”. En cas que no pugueu rebre més comandes en el que queda de servei, podeu prémer el botó de “Tancat”. En tot moment el restaurant pot escollir quan rebre i quan deixar de rebre comandes.
    • He de publicar la mateixa carta que tinc al restaurant?
      No, cada restaurant escull quins plats enviar a domicili i quins no. El plats que es pugen a la app queden totalment a la vostra elecció.

     

    Teniu més dubtes?

    Contacteu amb nosaltres des d’aquest formulari i ens posarem en contacte amb vosaltres.